Markkinointiin haetaan lisäpotkua
Toholammilla pohditaan kuinka paikkakunnan asukkaat saadaan mahdollisimman hyvin tietoisiksi omassa kunnassa olevista palveluista.
– Toisena kysymyksenä on se, että kuinka paikkakunnan läpi ajavat saataisiin höllentämään kaasujalkaa Toholammin kohdalla ja jopa pysähtymään, Sami Hovila mainostoimisto Palapelista toteaa.
Toholammilla toki on palveluja, joita matkailijat voisivat käyttää. Hovila sanoo, että tämän ratkaiseminen on todella haasteellinen tehtävä. Seuraavan kerran sitä pohditaan runsaan parin viikon kuluttua yrittäjien aamukahvitilaisuudessa.
Toholammin Kehitys Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Kentala lupaa, että jo ennen pääsiäistä on K-Market Lampintorin aulassa infopiste, josta ainakin löytyy osoite toholampilaisten palveluiden alkulähteille.
– Siinä yhteydessä voisi olla myös esillä toholampilaisia tuotteita, Kentala toteaa.
Lampintorin kauppias Katja Pinola on innostunut asiasta. Marketin aulasta löytyy tilaa tarkoitukseen.
K-Marketin seinän takana on noin 170 neliömetriä myös vapaata liiketilaa.
– Se sijaitsee hyvällä paikalla. Tilat pitäisi ilman muuta saada hyötykäyttöön, Kentala ja Pinola sanovat.
[su_note note_color=”#FFD699″ text_color=”#010101″ radius=”4″]Jos olet kiinnostunut liiketilasta, ota yhteyttä
joko yritysneuvoja Mari-Liisa Hakaan puh. 0503373538, yritysneuvoja@toholampi.fi
tai toimitusjohtaja Kimmo Kentalaan puh. 0401505301, kimmo.kentala@toholampi.fi[/su_note]